
गूगलले सबै प्रयोगकर्ताहरुलाई आफ्नो “बार्ड” उपलब्ध गराएसँगै यो वर्ष प्रविधि जगतमा एआइ च्याटबटको लागी भैरहेको प्रतिस्पर्धा फेरी एकपटक चर्चामा आएको छ । यद्यपी बार्ड अझै पनि प्रयोगकै चरणमा रहेको र च्याटजिपिटिको दाँजोमा यसका थुप्रै कमजोरी र सीमितताहरु रहेको समीक्षा भैरहेका छन् ।
माइक्रोसफ्ट र गूगलले एआइ च्याटबटका लागी गरिरहेको यो प्रतिस्पर्धामा कसले बाजी मार्ला भन्ने प्रश्नको सजिलो जवाफ हो : उपभोक्ता वा प्रयोगकर्ताले । आम मानवजातिको लागी यो च्याटबट निकै फाइदाकारी हुने र यसले मानिसको थुप्रै कामहरु सजिलै गरिदिने पक्का छ ।
हामी यो लेखमा एआइ च्याटबट के हो? यसका फाइदा र सीमितताहरु के-के छन् ? कस्ता खालका उद्योगहरुमा यसको प्रयोग हुन सक्छ ? यसको भविष्य के छ ? जस्ता प्रश्नका उत्तरहरुबारे चर्चा गर्छौँ ।
एआइ च्याटबट के हो ?
एआइ च्याटबटहरु त्यस्ता च्याटबट हुन् जो न्याचुरल ल्याङ्ग्वेज प्रोसेसिङ (NLP) को प्रयोग गरेर मान्छेले जस्तै कुरा गर्न सक्ने तरिकाले बनाइएका हुन्छन् । एनएलपीको सहायताले एआइ च्याटबटले लेखिएका कुराहरुलाई जस्ताको तस्तै अर्थ लगाउने गर्छ जसको मद्दतले तिनीहरुले आफै धेरै थोक गर्न सक्छन्, भाषाको मामिलामा ।
अर्को शब्दमा भन्नुपर्दा, एआइ च्याटबट सफ्टवेयरले पहिल्यै प्रोग्राम गरिएका कमान्डहरुको दायराभन्दा पनि बाहिर गएर भाषा बुझ्न र विद्यमान डेटाको अनुसार उत्तर फर्काउन सक्छ । यसको मद्दतले प्रयोगकर्ताहरुले संवाद अघि बढाउन र आफ्नै नियत अनुसार विषय फेर्न सक्छन् ।
अझ रोचक कुरा के भने, प्रयोगकर्ताले यसमा गरेको संवादबाट समेत यसले लगातार सिकिरहेको हुन्छ र नयाँ-नयाँ प्रयोगकर्ताको भाषा, शैली, परिस्थिति लगायत थुप्रै पक्षहरुको मूल्याङ्कन गरेर यसले त्यही अनुसारको संवाद पनि गर्न सक्छ ।
भन्नाले यस्ता च्याटबटहरु प्रयोगकर्ताका थुप्रै कुराहरु बुझ्न र तिनले वेबसाइटमा के-कस्ता कुराहरु खोज्छन् भन्ने जस्ता भविष्यवाणीहरु गर्न धेरै नै उपयोगी हुन्छ ।
एआइ च्याटबटले कसरी काम गर्छ ?
सामान्यतया एआइ च्याटबटमा इनपुट डेटाको रुपमा केही लेखेर दिइन्छ जसको यसले अर्थ लगाउँछ र सान्दर्भिक आउटपुट निकाल्छ । त्यसैले जब प्रयोगकर्ताले त्यसलाई कुनै प्रश्न सोध्छ, तब त्यसले नियतका साथै भावना र शैली बुझ्ने प्रयास गर्छ र त्यसै अनुसारको सकेसम्म उपर्युक्त जवाफ दिने प्रयास गर्छ ।
यो गर्नको लागि, एआई च्याटबटलाई धेरै संवाद डेटामा पहुँच चाहिन्छ। त्यसकारण एआई च्याटबटहरूले प्रशिक्षण अवधिमा जानुपर्छ जहाँ प्रोग्रामरले व्यक्तिको शब्दहरूको सन्दर्भ कसरी बुझ्ने भनेर सिकाउँछ। यही बुझाइ नै हो जसले च्याटबटलाई जटिल प्रश्नहरूको प्राकृतिक, संवादात्मक तरिकामा जवाफ दिन लगाउँछ।
एआइ च्याटबटका फाइदाहरु
एआइ आधुनिक समयका नयाँ मशिनहरु मात्रै हुन्, अरु केही हैनन् । यसलाई सकेसम्म सदुपयोग गरेर योबाट काम लियो भने यसका अपार फाइदाहरु छन् मानवजातिको लागी । तर एआइको दुरुपयोग पनि हुनसक्छ जसको बारेमा सतर्क रहेर अघि बढ्नुपर्छ ।
एआई च्याटबटहरू प्रायःजसो सोधिने प्रश्नहरू (FAQs) को जवाफ दिने र आधारभूत ग्राहक सेवा प्रदान गर्ने जस्ता दैनन्दिन कार्यहरूलाई स्वचालित गर्न प्रयोग गर्न सकिन्छ। यसको अर्थ, व्यवसायहरूले आफ्ना कर्मचारीहरूको थप जटिल कार्यहरू र उच्च-मूल्यका गतिविधिहरूको लागि समय बचाउन सक्छन्।
एआई च्याटबटहरू प्रयोग गरेर, व्यवसायहरूले श्रम लागतमा पैसा बचत गर्न सक्छन्। उदाहरणका लागि, कम्पनीले ग्राहक सेवा प्रतिनिधिलाई एआई च्याटबटले प्रतिस्थापन गर्न सक्छ, जसले लागतको एक अंशको लागि समान काम गर्न सक्छ।
साथै, एआई च्याटबटहरूलाई न्यूनतम मर्मत र खर्च भए पुग्छ, त्यसैले व्यवसायहरूले थप खर्चहरूको बारेमा चिन्ता लिनु पर्दैन।
एआई च्याटबटहरूले प्रश्नहरूको छिट्टै जवाफ दिएर र ग्राहकहरूलाई उनीहरूलाई चाहिने कुराहरू फेला पार्न मद्दत गरेर व्यवसायहरूलाई राम्रो ग्राहक सेवा प्रदान गर्न मद्दत गर्न सक्छ। ग्राहक सेवा प्रायः व्यवसाय र यसका ग्राहकहरू बीचको सम्पर्कको पहिलो बिन्दु हो । यसले ग्राहक सन्तुष्टिमा महत्त्वपूर्ण प्रभाव पार्न सक्छ।
च्याटबट डेटा सङ्कलन गर्न एक राम्रो तरिका हुन सक्छ। तिनीहरूले प्रयोगकर्ता वा वेबसाइट भिजिटरसँग कुराकानी गर्न सक्छन् र जानकारी सङ्कलन गर्न सक्छन् । जस्तै तिनीहरूको नाम, इमेल ठेगाना इत्यादी। CRM सँग च्याटबट एकीकृत गरेर यी विवरणहरू सजिलैसँग पहुँच गर्न सक्नुहुन्छ।
त्यस्तै, तपाईंले च्याटबटहरू प्रयोग गरेर ग्राहकहरूलाई उनीहरूको प्राथमिकताहरूको बारेमा सोध्न सक्नुहुन्छ र तदनुसार तिनीहरूका आवश्यकताहरू अनुरूप आफ्नो प्रस्तावहरू अनुकूलित गर्न सक्नुहुन्छ।
एआइ च्याटबट कस्ता उद्योगहरुमा प्रयोग हुनसक्छ ?
डिजिटल च्यानलहरूमा एकीकृत च्याटबटहरूले ग्राहकहरूलाई तत्काल सहायता र समर्थन प्रदान गर्दछ। उदाहरणका लागि, वेबसाइटहरू र मोबाइल एपहरूमा ग्राहक सेवा च्याटबटहरूले सामान्य सोधपुछहरू समाधान गर्दछ, उत्पादन जानकारी प्रदान गर्दछ, र प्रक्रियाहरू मार्फत प्रयोगकर्ताहरूलाई मार्गदर्शन गर्दछ।
एआई च्याटबटहरूले रोजगार खोजिरहेका उम्मेद्वारहरूको स्क्रिनिङ गर्न र कामको आवश्यकताहरूसँग मिल्दो कौशलमा मद्दत गर्दछ। जस्तै, च्याटबटहरूले सिभिहरू विश्लेषण गर्दछ, उम्मेद्वारहरू स्कोर गर्दछ, र कम्पनी भित्र उपयुक्त जागिर खोल्ने सिफारिस गर्दछ।
च्याटबटहरूले भर्चुअल सहयोगीको रूपमा पनि काम गर्दछ। आधारभूत स्वास्थ्य सेवा जानकारी र सहायताको लागि चौबिसै घण्टा पहुँच प्रदान गर्दछ। उदाहरणका लागि, स्वास्थ्य सेवा च्याटबटहरूले लक्षण विश्लेषण, औषधिको जानकारी, अपोइन्टमेन्ट समयतालिका, र मानसिक स्वास्थ्य परामर्श प्रदान गर्दछ।
अर्कोतर्फ, च्याटबटहरूले ग्राहकहरूलाई उत्पादनहरू पत्ता लगाउन, व्यक्तिगत सिफारिसहरू प्रदान गर्न र अर्डर प्रक्रियाहरूमा सहयोग गर्न पनि मद्दत गर्दछन्। उदाहरणका लागि, इ-कमर्स च्याटबटहरूले सान्दर्भिक उत्पादनहरू देखाउन र किनमेल अनुभवलाई सरल बनाउन प्राथमिकताहरूको बारेमा प्रश्नहरू सोध्छन्।
च्याटबटहरूले सामग्री सिर्जना गर्ने, सिकाइ सिफारिसहरू प्रदान गर्ने, र शैक्षिक प्रश्नहरूको जवाफ दिने काम पनि गर्छन्। जस्तै, व्यक्तिगत अध्ययन स्रोतहरू, भाषा अनुवादहरू, र विद्यार्थी र संस्थाहरूको लागि प्रशासनिक समर्थन प्रदान गर्ने शैक्षिक च्याटबटहरू।
च्याटबटहरूले ग्राहकका प्रश्नहरू सम्हाल्छन्, बैंकिङ कारोबारमा सहयोग गर्छन् र आधारभूत वित्तीय जानकारी प्रदान गर्छन्। जस्तै, बैंकिङ च्याटबटहरूले ब्यालेन्स सोधपुछ, कोष स्थानान्तरण, र बिल भुक्तानीहरू, र साधारण ग्राहक सरोकारहरूलाई सम्बोधन गर्दछ।
एआइ च्याटबटका सीमितताहरु
एआइ च्याटबटका असङ्ख्य फाइदाहरु हुँदाहुँदै पनि यसका आफ्नै सीमितताहरु छन् । आखिर एआइ भनेको मानिसले प्रोग्राम गरेका अ्याल्गोरिदमहरुको पालना गर्ने मशिन नै त हो । अब यसका सीमितताहरुबारे केही चर्चा गरौँ ।
एउटा मूख्य कमजोरी वा सीमितता भनेको एआइ च्याटबटहरूलाई निश्चित शब्दहरू र वाक्यांशहरू बुझ्न कठिनाई हुन सक्छ, किनकि तिनीहरू प्रयोगकर्ताले हालेको इनपुटको व्याख्या गर्न एनएलपी एल्गोरिदमहरूमा भर पर्छन्। यसले गलत बुझाइ र गलत प्रतिक्रियाहरू निम्त्याउन सक्छ, जसले ग्राहकको सन्तुष्टिलाई नकारात्मक रूपमा असर गर्न सक्छ।
एआई च्याटबटहरूले जटिल अनुरोधहरूसँग पनि संघर्ष गर्न सक्छन्, किनकि तिनीहरू प्रतिक्रियाहरू उत्पन्न गर्न पूर्वनिर्धारित एल्गोरिदमहरूमा भर पर्छन्। यसले गलत वा अपूर्ण प्रतिक्रियाहरू निम्त्याउन सक्छ, जसले ग्राहकहरूलाई निराश पार्न सक्छ।
अन्त्यमा, एआई च्याटबटहरू लागू गर्न र मर्मत गर्न महँगो हुन सक्छ। कम्पनीहरूले हार्डवेयर र सफ्टवेयरमा लगानी गर्नुपर्ने हुन सक्छ । साथै एआई च्याटबोटको विकास र व्यवस्थापन गर्न कर्मचारीहरू भाडामा लिनुपर्छ। यसले एआई च्याटबटहरू प्रयोग गर्ने समग्र लागतमा थप्न सक्छ।
एआइ च्याटबटको भविष्य
एआई च्याटबटहरू व्यापारमा बढ्दो रूपमा लोकप्रिय हुँदै गइरहेका छन्, र यो प्रवृत्ति भविष्यमा पनि जारी रहने छ।
एआई च्याटबटहरु सुधारोन्मुख र पहुँचयोग्य बन्ने क्रम जारी छ । एआई च्याटबटहरू व्यवसायहरू बीच बढ्दो रुपमा लोकप्रिय हुँदैछन्। थुप्रै अध्ययनहरुका अनुसार भविष्यमा अधिकांश मानिसहरुले च्याटबटहरुमार्फत् अन्तरक्रिया गर्नेछन् ।
अन्तमा, एआई च्याटबटहरू भविष्यमा धेरै व्यवसायहरूले अपनाउने अपेक्षा गरिएको छ। कम्पनीहरू एआई च्याटबटका फाइदाहरूबारे बढी सचेत हुन थालेपछि उनीहरूले यस प्रविधिमा थप लगानी गर्ने सम्भावना छ।